27 september 2013

Julmusik + Magnus Carlsson, Sonja Aldén o Jessica Andersson = Kan ALDRIG gå fel!!!!! =)

Åååå är så glad för ikväll har jag bokat biljetter till denna Julshow….så nu kommer jag längta, längta och längta lite till…
ChristmasNightJulkonsertturne2013-TeaterStorpuff
Så nu har jag en ursäkt för att börja lyssna in mig på jullåtar redan i början av november Ler med tungan ute eftersom konsterten är den 23 november…hihi…Underbart!!! Att jag dessutom får en toppenkväll med underbart sällskap och förhoppningsvis god middag på någon restaurang på stan är ju helt kanon!!! Nu får vi räkna ner dagarna Linda o Elin Ler

Idag har det varit en toppendag!! Vi hade fotografering på jobbet och alla 12 1-2,5 åringar var så nöjda och glada så det gick strålande!! Sedan slutade jag tidigt så då plockade jag med mig 4 busar (2 lånade o 2 mina egna) och for till min underbara vän för att tillbringa hela e.m där Ler Avrundade fredagskvällen i vår nya underbara soffa med familjen och Dobidoo o idol…men nu har jag 3 snarkande familjemedlemmar runt mig i soffan Ler med tungan ute haha…det blev väldigt tyst….

Sitter och lyssnar på youtube m,m på härliga låtar…ikväll fick jag en ny favoritlåt tack vara Idol – Tack George!!!…hade aldrig hört den förr men oj vad jag tycker om den!!!!Lyssna och njut!!
Sedan har jag sökt på låten “Omkring tiggarn från Luossa” som brolle spelade på en konsert som jag såg med honom förra julen men tyvärr fanns det ingen version med honom men dock 2 andra versioner som va bra…Men jag hoppas verkligen att brolle med sin underbart mörka röst spelar in Dan Anderssons underbara låt i framtiden Ler
2 andra versioner
Men nu ska jag sova och ladda batterierna inför morgondagens loppisrace…oj vad många loppisar som äger rum på samma dag runtom Sundsvall….får väl se hur många vi hinner med!
Kram på er och sov så gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)