11 februari 2014

Buzzadorar Oral-B borstar

Då var det dags igen att få prova på nya saker, det är riktigt kul att vara Buzzadorare för man får lite olika erbjudanden att prova på hemma, denna gång var det borsthuvuden till min Oral-B tandborste…
Har fått hem 3 olika sorter + deras tandkräm…har börjat med att prova Oral-B 3D White…
03-10 Februari 2014 01703-10 Februari 2014 018
03-10 Februari 2014 019
03-10 Februari 2014 020
Måste använda denna nån vecka eller 2 innan jag kan uttala mig om mina tänder blir vitare eller ej men om du inte använt Oral-B tandborste tidigare så kan jag varmt rekommendera dem!! Sedan jag fick min första så vägrar jag att använda en vanlig tandborste!! Jag har aldrig förut känt att jag har så rena släta tänder som jag känner när jag använt eltandborste…finns ingen vanlig tandborste i världen som slår denna!!! Ler Prova!!

men jag återkommer med betyg om just Oral-B 3DWhite borsten senare
Men vill du bli Buzzadorare?? Använd gärna denna länk så får jag värva dig, det kostar inget utan man får erbjudanden om produkter (allt mellan himmel o jord) kolla här så ser du lite av vad jag provat och delat ut gratisprover av till vänner o bekanta…
   
 

Buzzador is the shit Blinkar
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)