22 december 2013

Oj då vad dagarna går….

Herregud…ser nu att det var 11 dagar sedan jag lämnade ett livstecken här Ledsen sorry!!! Men det har varit en massa tok…först så blev jag sjuk…magsjuk…sen kom stormen Ivar och hälsade på oss vilket slutade i att vi var strömlösa torsdag-söndag Ledsen mindre kul!!! Sedan tog det några dagar att årethämta sig, komma ikapp sig med städning, tvättning m,m sen blev både jag och sonen förkylda igen…fyyy vilken tråkig höst detta varit med alla sjukdomar…Nu kan det bara bli en bättre vår Blinkar

Men nu äntligen har hela vår familj gått på Jullov Ler i hela 17 dagar ska vi bara få umgås!!! Underbart!! Här hemma pågår julstöket för fullt…idag shoppade jag det sista inför julhelgen och imorgon packar vi för på måndag rullar vi hem till mamma och pappa för att fira Jul och Nyår….Längtar!! Men jag måste avslöja att jag redan har fått 2 julklappar som jag bara älskar!!! (ska fota dom imorgon) Sedan har vi fixat en massa julgodis…det har bakats skorpor med olika smaker, snickers, Rocky road, chokladbollar, 2 olika sorters snöbollar, rischoklad, pepparkakor, lussebullar, marknadsnougat, chokladkola och mintkyssar har vi fixat Ler Imorgon blir det marshmallowsklubbor, knäck och mera saffransskorpor….får se om det blir nåt mera….

Bjuder på en bilder av frökenpresenterna jag fixade i veckan till sonens underbara fröknar…en julpläd och en chokladask blev det, dottern valde själv en chokladask till sin fröken.
08-22 December 2013 09708-22 December 2013 098
08-22 December 2013 099
08-22 December 2013 100
Hoppas nu att ni inte stressar ihjäl er, för idag nä jag var i Birsta så såg jag måååånga stressade personer…det var så skönt att i lugn o ro gå och shoppad det sista för mig själv…köpte med mig Sushi till mannen o mig som vi avnjöt ikväll Ler men nu är alla julklappar inslagna och packade…barnen fick dock sina “större/skrymmande” julklappar ikväll så vi slipper dra med oss dom…sonen fick en Planes sittpuff från Jysk som hade kostat 499:- var nedsatt till halva priset och sedan hade jag 75:- på wrapp erbjudande så 175:- kostade den Ler dottern fick en toksöt stor hundtavla…alla andra julklappar drar vi med oss Ler

Men nu sooova…imorgon ska vi fixa julgodiset och städa…
Kram o Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)