03 december 2013

Stadens Hjältar


Förra året snubblade jag över en presentbox på en matbutik som kändes perfekt till sonen, det var en film, en bok, en liten bil och som en liten bilmatta…boxen hette Stadens Hjältar något helt nytt för mig och då jobbar jag ändå i förskolan och har 2 egna barn. hade inga stora förväntningar men så fel jag hade!!! Sonen älskar denna film som går runt, runt runt här hemma i omgångar och han har fortfarande inte ledsnat trots att han haft filmen i över 1,5 år!!!
Nu har jag sett flera tävlingar där man kan vinna fina priser från just serien Stadens Hjältar så jag hoppas att vå kanske får lite variation eftersom även jag kan denna film utantill Blinkar

Vi har även tagit ner appen till telefonen så även på resande fot har sonen tillgång till film o spel om dessa Hjältar Ler Är du intresserad hittar du dem här
Stadens Hjältar! Ladda ner den fina barnfilms-appen gratis här:
 
Är du också sugen att tävla om dessa fina vinster så hittar du tävlingen här jag håller tummarna på en fin vinst till sonen…
Kram på er





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)