29 december 2011

Kärlek för en Pall =)

Ja det kan man säga att jag har...
:)
Under en längre tid har jag trånat efter de fina namnpallarna som säljs hos
Bonde of Sweden!!

Första gången jag såg en sån pall live var hos min kusin son och dom är om ännu snyggare i verkligheten än på bilden (om dom nu kan vara det) 
En otroligt fin present att ge bort och säkerligen uppskattad att få.

Så har du inte kikat in där förut så gör det, du kan beställa med andra texter än barn namn...varför inte texten Prins, Prinsessa, badrum, Vila, Hjälpreda, Gullunge, Lillebror osv bara fantasin och pallens storlek som sätter stopp för ordval :)
Själv ska jag beställa en i 2-års present till sonen som fyller år i slutet av Januari och då vet jag en storasyster som säkert kommer önska sig en egen till sin födelsedag ;)


Alla bilder har jag lånat från Bonde of Sweden 

Kram på er/Maggi

2 kommentarer:

  1. De är verkligen fantastiskt fina, vi har en här hemma och jag drömmer om en till sonen också! :-)

    Förresten, du kanske ska ta o kika in i min blogg (inlägget om Julklappssäcken). :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Kikade just in och såg hur nääääära första pris jag va...attans...har mailat mina uppgifter nu iallafall :)
    Kram Maggi

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)