26 december 2011

Mer Jul...jag vill ha mer Jul....

Ja den låten passar in på mig såååå bra!!!
Skulle lätt kunna ha advent under hela november och december :) Men sen när Nyår har varit då är julen slut för mig, jag är inte så noga med att behålla fram till 13-dag knut inte...nej när det nya året är här då är julen slut för mig...Därför börjar jag gärna julen tidigare än man kanske bör ;) hihi
Ja ja nog tjatat om det...tänkte visa några små julklappar från mig själv, till mig själv :) 



Fick 2 Greengatemuggar när jag valde en prenumeration av tidningen Isabella, en tidning helt i min smak blev positivt överraskad faktiskt!!! och muggarna är ju såååå snygga.
Fyndade även en ny glöggkanna som jag dregglat efter under hela långa December men jag hoppades att den skulle finnas kvar när dom började rea och visst va den med :) 99:- ist för 199:- 


Sen en liten maileg gris på rean i en nätshop :) han levererades dessutom i en söt plåtburk!!
När jag hunnit fota några av mina fina julklappar ska ni få se dom med är så himla nöjd men vad min underbara familj gett mig


 Nu ska jag Julmysa vidare, Kraaam Maggi 
Skylten nedan fick jag av en kär vän :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)