22 november 2013

Första snön

Äntligen äntligen har vi fått lite snö på marken Ler Jag njuter och mina barn njuter!!! Underbart!! Jag och barnen var ute och lekte en eftermiddag när jag slutat tidigt och det var underbart!! Tog några bilder…men jag hoppas verkligen att det kommer mera snö riktigt snart!!
20 November 2013 00420 November 2013 007
20 November 2013 006
20 November 2013 02720 November 2013 031
Men bara att det är vitt på marken och minusgrader gör att stämningen kommer vara på topp imorgon när jag ska på Julkonsert med två underbara tjejer…vi ska lyssna på Magnus, Sonja och Jessica och jag hoppas att stämningen infinner sig inför 1:a advent. Men före konserten ska vi strosa på stan, ta en fika, äta lite god mat och bara umgås Ler Underbart!!

Sedan tänkte jag försöka orka med lite bakning på söndag…och kanske börja byta lite gardiner Ler Mys!!
Ha nu en underbar helg allihopa!! Nu ska jag avnjuta en apelsin…har fastnat i apelsinträsket igen…
Kram på er!!

Förresten…Jag har gått och vunnit en ny tävling…jag vann presentkort på 500:- inne hos Nillas handelsbod fick en massa fina saker för presentkortet…detta köpte jag
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)