26 november 2013

Buzzador

Jag har haft turen att komma med i 2 olika buzzador uppdrag den senaste tiden!! Superkul!! Första produkten jag fick hemskickad var Dove Intensive Repair
1450_Dove_IntensiveRepair_pages_600x250_4
Detta har jag buzzat på mitt jobb, bland sonens fröknar och bland goda vänner. Samtliga har varit väldigt glada att få prova och själv har jag provat Doves schampo och balsam de senaste hårtvättningarna och jag märker skillnad på hårets kvalitet.

Den andra produkten jag fått hem är Vanish denna buzzning håller jag fortfarande på men men jag har alltid varit väligt positiv till deras produkter. Ser fram emot att använda dem själv i helgen när jag skall tvätta.

Vanish_alla_produkter
Är du sugen att bli en buzzadorare??
Följ denna länk så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är LillaGrodan):Buzzador


Några andra saker jag fått glädjen att få prova genom åren som jag varit med..
      
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)