06 november 2013

Sjukstuga.nu

Är så jäkla less på allt vad sjukdomar heter Ledsen först började sonen om med sin krupp i helgen så han hostar på men i måndagsnatt började magsjukan hos mig…det värsta jag vet är att kräkas och det va många år sen senast…fy fy fy….så igår kunde jag knappt kliva ur sängen utan att allt började snurra…väntar på matlusten och att värken som sitter i hela kroppen ska försvinna…fyyyy….usch…men jag har fått några små ljus i mörkret…jag har vunnit 2 nya tävlingar Ler Ler
Först vann jag en hemvirkad vagnsmobil tokigt söt!!! Liknande denna fast andra färger…
Vill du beställa en egen mobil eller något annat fint virkat kika in hos Madde på facebook och beställ en egen Ler

Sedan fick jag veta att jag vunnit en tokfin kalender som en underbar vän ska få för jag har själv redan köpt en…köper denna kalender varje år ifrån Hildas Hem (bilden är lånad därifrån)
Så skulle du vilja ha den finaste och bästa kalendern kika in och beställ en egen Ler

Så ibland lönar det sig att tävla på nätet…mig har det lönat ganska många gånger Ler hihi måste ta och välja vilka tapeter jag ska beställa för presentkortet jag vann för nån vecka sedan….
Men nu kryper jag ner under filten en stund till och kikar på en favorit “Hart of Dixie”
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)