26 april 2013

Drömkök och Önskelista

Ja som ni tidigare vet har jag många stora drömmar om vårt kök och sakta men säkert förvandlas det till vårt!! Vår stil, våra lösningar och våra behov uppfylls Ler
Jag har en stor favorit när det gäller både bakning och matlagning i både tv-rutan och i bokform och det är Leila Lindholm!! Denna otroligt härliga tjej har även en internetbutik
Jag hoppas att ni inte har missat den för där finns en massa fint!!!
Det finns massor av snygga, praktiska och sånna saker som man BARA måste ha där Blinkar Jag lovar!!! Några av mina “måste ha” saker är dessa…
Tycker om denna amerikanska stil så detta faller mig snabbt i smaken. Här hittar ni dessa fina saker.
Jag följde serien där Leila lagade mat ute vid sitt Orangeri – Leila på landet så den drömmen har jag om trädgården…ett eget orangeri Ler
I dagsläget i mitt kök står alltid dessa böcker framme med en massa smarriga recept men även så fina omslag som man bara blir glad av att se!! Så jag lovar att detta är bra investering i köket…
01-02 November 2011 024
Hoppas du blivit sugen att kika in hos Leila och låt dig då inspireras till en massa matlagning och bakning Ler

Kram på er

1 kommentar:

  1. Jag hittade hit via en kommentar du gjort på en annan blogg om kakfat. Visst är det en bra idé! Själv har jag också testat att göra med färdiga kakfatsstativ, och har även sådana stativ till salu på min blogg för den som är intresserad. http://allakansy.blogspot.se/2012/09/alla-kan-goratillverka-egna-kakfat.html
    Vill man prova även en sådan variant, kostar dem jag har hemma 60 kr/st inklusive porto inom Sverige. Tack för fin inspiration!

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)