29 januari 2013

Alla Hjärtans Dags Pyssel

Måste tipsa er om lite Alla hjärtans dags pyssel som vi har gjort på mitt jobb med barnen…detta kommer jag att göra hemma med mina egna barn också Ler ursäkta den dåliga bildkvalitén…har fotat med mobilen…

Rött hjärtaVackert Kort till mamma o pappaRött hjärta
IMG_0208
IMG_0209.1
IMG_0210

Rött hjärtaAtt trycka hjärtan med toarullarRött hjärta
IMG_0206IMG_0207
Vi har även klippt ut vita hjärtan som barnen fått dekorera fritt…såååå fina blir dom Ler
IMG_0219
Så pyssla på nu för alla Rött hjärta dag närmar sig med stormsteg
Kram

2 kommentarer:

  1. Jättefina idéer! Speciellt fotavtrycken. Jag kommer att prova det med barnen på mitt jobb den här veckan. Ha en trevlig vänlig vecka!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är fothjärtat fiiint :)
      Lycka till!! Mvh Maggi

      Radera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)