12 augusti 2014

Jobb och Födelsedag

Nu känns det som att man har tröttmössan på sig hela tiden…trött trött trött är bara förnamnet…det tar på att avsluta semestern med födelsedagsfirande och sedan börja jobba med alla småbusarna på jobbet Ler

Jag firade iallafall en väldigt lugn födelsedag tillsammans med min familj, det bästa var att bara få va inga måsten inte ens laga mat Ler fler underbara presenter, och tid att bara få sitta och surra på altanen…helt perfekt dag!!

Sedan så var det dags att sparka igång vardagen…vilken tur det är att man har ett jobb man trivs med och bra kollegor!!! Men man är ändå trött…så här hemma händer det inte många knop på kvällarna Ler med tungan ute förutom att jag sydde en vimpelbeställning igår…till en liten Olivia och sedan så planerar jag en Barnklädesloppis tillsammans med några härliga tjejer!! Kommer bli kanon!!!

Lite info om Loppisen:
~~~
Nu drar vi ihop till en NY Bytesmarknad för barnkläder och barnsaker här i Matfors.
Vi kommer att hålla till på Rännögården ca 2 km från Matfors centrum.


När?
Lördag 30 Aug kl 10.00-16.00
Söndag 31 Aug kl 10.00-13.00

Vi kommer absolut ha fikaförsäljning så ni kan sitta ner under besöket. :-)
Nu när det är lite mitt emellan sommar-höst-vinter så väljer vi att ha blandat med kläder.

Plats?
Rännögården, Matfors.
Välkomna säger vi både till Köpare och Säljare!!
Nu när det är lite mitt emellan sommar-höst-vinter så vi väljer vi att ha blandat med kläder.

VILL DU SÄLJA??
Maila oss på bytesmarknad.matfors@outlook.com
Skriv gärna ner vad ni har för storlekar på kläderna och vad ni heter samt ett telefonnummer vi kan nå er på.
Så fort ni fått ett nr eller om de tar slut så mailar vi tillbaka.


~~~
Bjuder på några bilder från Ullaredsshoppingen…köpte ett jättefint litet väggskåp som jag ska fota någon dag också…sen var det som sagt en massa kläder till mig och barnen, leksaker o godis till barnen, skor, m,m men har inte fotat allt…
03-07 Augusti 2014 002
03-07 Augusti 2014 003
03-07 Augusti 2014 004
03-07 Augusti 2014 005
03-07 Augusti 2014 006
03-07 Augusti 2014 008

Kram på er
Bjuder på presentbilder en annan dag Blinkar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)