29 september 2014

Höstmys

Just nu njuter jag av att man boar in sig mer och mer, tänder ljus till både frukost och middag :) och jag älskar det!!!
Vi har stökat bort det mesta av sommaren ute, och igår kom äntligen våra nya fönster :) :) så om någon vecka kommer
snickaren för att byta ut våra hemska otäta fönster…längtar!!! och som grädde på moset får jag mina drömspröjs!!! Bilder
kommer så fort dom är på plats…
spr_js_alternativ
Här hemma har det inte hänt så mycket…har varit förkyld och trött så det viktigaste har liksom tagit all kraft…men det
drar allt i pysseltarmen :) har en vimpelbeställning som jag ska fixa tyg till iallafall…

Något annat roligt som hela familjen väntar på är höstlovet, då ska vi åka ner till Belgien för att hälsa på vår underbara
underbara familj faster o farbror o kusinerna till barnen <3 som vi längtar!!! Blir nästan 10 dagar där varav 2 dagars
utflykt till Paris :) kommer bli helt underbart!!!!!

Nej nu ska jag sova…imorgon ska det fotas småbusar på jobbet…får väl se om fotografen lyckas få oss på bild ;)
Bjuder på en bild av en fredagsmyskväll ute på altanen för några helger sedan…barnens version var utan rom och rödlök…
542
 543
Kram på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)