19 november 2015

Ett höstprojekt

Veckorna rullar på och 1:a advent närmar sig med stormsteg och jag längtar!!! Julen och allt som hör till är min absoluta favorit <3  Men innan jag pratar mera julstök måste jag visa er ett av mina höstprojekt...nämligen en av de stooora rabatterna :/ suck och pust...har tittat och gruvat mig för att ta itu med den men nu är det gjort...eller nästan allt...fattas stenkant runt och grus i mittgången...det får vi fixa till våren...men hela rabatten är uppgrävd, alla jäkla rötter o ogräs...ny ogräsmatta lagd och ny jord... Bilderna får säga sitt...

 Rabatten före...




Rabatten efter





 



Får väl visa er rabatten till våren/sommaren när allt blommar o är grönt :)

Hoppas att ni njuter lika mycket som mig av den närmande julen...det är mysigt...tända ljus, goda lukter, underbar musik, mysiga filtar <3

Kram på er!! /Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)