20 mars 2016

Väntar fortfarande

Japp, +5 dagar idag och ingen bebis påväg...en trött o less mamma som tycker att varje dag känns som en extra månad, plus att jag har ont överallt...snälla liten kom ut nuuuuuu...

Men men jag hann iallafall med 2 nya barnklädesloppisar i lördags eftersom liten inte behagat att komma ut så det blev lite kvalitetstid med min loppoholicvän :) Hittade mycket fina kläder till dottern vilket är ovanligt att det fanns så mycket kläder i större storlekar, tyvärr blev det inte lika mycket till sonen för hans storlek fanns det mest tjejkläder i... Gjorde även 3 stopp på 3 "vanliga" loppisar inne i stan och gjorde ett riktigt fint fynd som jag ska fota nån dag :) Det var en mjuk, rullbar skolplansch från 1901 men ångrade mig dock när jag kom hem att jag inte köpt den andra som fanns i samma modell men annat motiv så jag ringde in o köpte den idag så får mannen hämta den på lunchen imorgon :) Kanonpris och riktigt fint skick!!!
På tal om saker att hänga på väggen har jag äntligen hittat 1 tavla med mått som jag hängt ovanför skafferiet, skulle gärna vilja ha en större skolplansch med olika måttenheter men denna får duga så länge...



Hoppas ni haft en mysig helg allihopa nu går vi in i påskveckan (hjälp vart tar veckorna vägen) och snart påsklov <3 så vi hoppas på att liten kommer ut före påsken så vi bara får vara hemma o mysa hela familjen <3 
Blir lite påskpyssel med barnen denna vecka 
(jag o dottern började så smått ikväll att göra garnkaniner som ska bli lika söta som dessa tänkte vi, bild lånad från nätet) 


annars blir det lugnt, jag hoppas på sol o värme men tyvärr visar väderapparna annat :/
Kram Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)