16 juni 2016

Besök hos bästa Fotograf Mahuldan

Måste ju visa er resultatet från vårt besök hos fotografen Mahuldan :) Kan varmt rekommendera denna tjej!!! Vilket tålamod och vilket resultat :) Ser redan fram emot 6-månaders fotograferingen som jag "fick på köpet" eftersom jag har det s.k Babycard...






 
Är ju även väääldigt svag för bilder i svart/vit
 

Jag ÄLSKAR denna syskonbild <3 så mycket kärlek och så mycket värme i en bild <3 Tack underbara Mahuldan för ett fantastiskt jobb och resultat!!!
 
Idag har vi faktiskt gjort årets första besök på stranden med fikakorg och badsugna barn :) Jag och mini nöjde oss med att titta på när dom stora barnen plus en kompis till dottern badade för fulla muggar. 


Gjorde även ett besök på graven för att sätta upp den nya lilla vindsnurran som farmor köpte till lill <3 när hon var här, en fin bukett blommor från trädgården fick även följa med plus att vi hade en lite vindsnurra till lilla ängeln som ligger i graven bredvid. Vi tände ljus för tjejerna och vattnade alla deras fina blommor <3


Imorgon ska vi nog göra vårt allra första besök på leos Lekland...barnen vet inget än utan det får bli en överraskning imorgon tänkte jag :)
Sov gott allihopa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)