22 januari 2018

Snökaos och Julklappar

Just nu känns det som att denna vinter aldrig kommer ta slut...vi har snörekord kan jag lova!! Under dom 13 år vi bott i Matfors har vi aldrig nånsin haft så här mycket snö...visst det är mysigt och verkligen en riktig vinter men det räcker nu!!! Har ingenstans att lägga snön...och nu i helgen va vi tvungna att skotta av altantaket och taket på glasverandan där det låg närmare 0,5-1 m helt galet...



 Så då vet ni vad vi har pysslat med senaste veckorna...haha...skottat o skottat :P
Men annars så har familjen åkt dit på influensan, jag var drabbad före jul och nu förra veckan åkte mannen dit sedan båda sönerna. Så denna vecka vabbar jag med Colin som är jätteförkyld med feber, snor och väldigt hängig. Så nu får vi se hur länge eländet sitter i och om jag o Celine klarar oss...

Tänkte att jag skulle visa er några av mina fina julklappar som jag hade lyckan att få i jul av nära och kära <3 Ska ta mig tid och fota lite av barnens fina julklappar nån dag med så ni får se...
 Celine hade gjort denna fiiiina lapp med sånt som mamman älskar :) fick även ett efterlängtad kamerastativ och pengar till en tatuering och en annan massa smått o gott <3



Så nu vabbar jag vidare med snorig son och önskar er en fortsatt fin vecka (och att ni slipper influensa o magsjukan som härjar)

Kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)