20 augusti 2018

Sista semesterveckan

Tänk vilken helt otrolig sommarvärme vi haft precis HELA sommaren!!! Tropisk värme delux!!!Galet torrt, galet fuktigt och galet varmt!! Har aldrig någonsin förut badat så mycket som jag gjort i år och aldrig i så varmt vatten i sjön heller!!! :) men efter så lång tid med värme så njuter jag faktiskt av detta sensommarväder som mer liknar höstväder faktiskt ;) galen som jag är så älskar jag alla årstider <3 nu åker tjocksockorna fram på kvällarna, tekoppen blir större och ljusen tänds <3

Men innan hösten kommer helt så tänkte jag visa er vår fantastiska sommar...vi har varit lediga i 8 veckor jag o barnen...(eller barnen har varit ledig lite längre) och nu har vi denna sista vecka ledigt tillsammans och vi har njutit av ett lugnare tempo. Simskola kl 8.20 varje morgon i 2 veckor har gjort att vi vänt tillbaka dygnet ;)
Den övriga ledigheten <3 ...Göteborgsvistelse besök hos mina föräldrar, bad, bad och bad, härliga promenader, solnedgångar, bilbingo, 12-års fest med övernattning i tält, loppisar, auktion, biomys m,m m,m m,m kommer fler bilder en annan dag...































Så dags att ställa väckarklockan och krypa ner under duntäcket <3
Kram på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)