03 oktober 2011

Dagens Boktips

En av mina stoooora favoriter är TV-profilen Leila Lindholm
hon utstrålar ett lugn och en mysstämning som slår allt!!! 
Att hon har ett otroligt öga för inredning och detaljer är solklart 
men mest känd är hon nog för sina otroliga bakverk!!! 
Suck…vem skulle inte vilja få till hennes fluffiga vackra Cupcakes!?! 
Jag utan tvekan!!! :) 
Tänk er att gå på hennes kalas vilka bakverk man skulle få se då…
Men nu har hon iallafall släppt en ny bok som jag så gärna vill ha vill ha vill ha!!!
Jag visar er några bilder för att ni ska förstå varför jag så gärna vill ha denna bok till min kok/bakbokssamling…
res_1060_9225
hellocupcakeleila-copy
hellocupcakeleilaI-copy
hellocupcakeleilaII-copy
hellocupcakeleilaIII-copy
hellocupcakeleilaIV-copy
Har sedan tidigare denna bok med Leila och även den är underbar ett tips till bakboksbehövande :)
isbn912711600x_fc_1
Sov så gott allihopa
Kram Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)