04 oktober 2011

Doppresenter

Är så himla glad att fler och fler beställer vimplar, ugglor m,m
En av de senaste beställningarna var iallafall en doppresent som en tjej beställde till sin systerdotters dop och nu vet jag att presenten är överlämnad så då kan jag lägga ut bilderna här :) Hon beställde iallafall en uggla och en vimpel, sedan fixade jag ett litet Vera-hjärta som dekoration till paketet tyvärr ingen bild på det .
13-26 September 2011 030.1

Önskemålet var att det skulle vara riktigt tjejigt och gulligt i rosa och blommigt tyg så detta blev resultatet…
13-26 September 2011 036 13-26 September 2011 037
Liten rosett
13-26 September 2011 034
13-26 September 2011 031
Kram på er!!/Maggi

2 kommentarer:

  1. Åh Vad fint! Jag skulle önska att jag hade sån där härlig energi som du verkar ha! Kram /sara

    SvaraRadera
  2. Sara - Vad glad jag blir att någon törs lämna ett avtryck här :) Börjar ju undra om det är nån som läser här...men nu vet jag att du tittar in här :) Kul!!!!
    Hihi ja du energin ä det lite si och så med emellan varven men man försöker...blir mest när barnen somnat...annars har jag en liten kille som tycker att symaskinspedalen är sååååå intressant ;)
    Ha en supermysig helg!!! Kram Maggi

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)