02 oktober 2011

Marabou Premium

Ja min helg började med ett trevligt telefonsamtal från den lokala ICA Supermarketbutiken…Jag hade varit med och tävlat ör några veckor sedan hos dom i en Marabou Premium tävling och mina svar+motivering gav utdelning för jag VANN :) Mums!! Toppen att det är mörk choklad för då får jag ha den ifred för både man o barn ;) hihi

Detta vann jag iallafall…

01 Oktober 2011 008 01 Oktober 2011 017

01 Oktober 2011 019

Så nu kan jag ha chokladprovning under hela långa hösten :)

 

Visar lite höstpyntning av Mjölkbordet som jag gömmer soptunnorna bakom.

30 September 2011 026 30 September 2011 028

Jag älskar att dekorera o göra fint med billigt och naturligt material som jag hittar i skogen o trädgården. Blir mest mossa, smågranar, kärleksört, ljung och lite senare i höst granris och enris.

Kram Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)