26 mars 2012

Älskar HM

Oooo ja…deras sommarkläder är underbara framförallt deras barnkläder för tjejer…blev en hel del nytt i dotterns garderob tyvärr hittade jag inte lika mycket bland pojkkläderna så det får jag leta någon annanstans…
Detta är några av gobitarna…
hmprod11hmprod2hmprod3hmprod4hmprod5
hmprod6hmprod7
hmprod8
hmprod9hmprod10
Hittade även mitt favoritplagg för sommaren så alla mina vänner o bekanta JA ni kommer se detta plagg ofta ofta..har nämligen köpt 3 likadana ha ha ha bara för att ha om jag skulle lyckas förstöra något för det är så snyggt men även förbaskat skönt!!! Man ser dessutom liiite brunare ut i dessa färger hihihi…Men jag köpte samma modell i några andra färger med…men tips iallafall sommarens skönaste plagg har ni här för endast 99kr!!!
hmprod
Kram kram/Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)