01 mars 2012

Tjejweekend

Japp imorgon drar jag till huvudstaden för en efterlängtad tjejweekend med en barndomsvän...Lovely!!
Därför blir det inte mycket skrivit under helgen...återkommer med ev lite shoppingbilder på sön om jag orkar när jag kommit hem...eller på mån...om jag nu hittar nån shopping i min smak ;)
Shoppade en superfin vas/lykta idag faktiskt...
Dollarstore is the shit!!! Bild kommer...


Ska även gå och avnjuta detta i helgen...

Japp ni ser rätt Dirty dancing
Filmen man sett om och om och om igen under hela uppväxten...vem älskade inte Johnny Castle!!! och musiken såklart?!?! ;) 


Hoppas ni får en underbar helg!! 
Lite kul att jag haft många besök från både USA och Ryssland denna vecka...vilka är ni som kikar in??? Jag blir ju toknyfiken vilka som sitter "over there" och kikar in hos lilla mig närmare 50 ggr under denna vecka...spännande ;)

Bjuder på en vårbild från förra året men nu känns det som att våren kommit +8 grader är ju underbart!! Eller hur :)
Kram på er/Maggi

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni ha haft d kalas bra!! Saknar dej Maggi.. Vi borde ses nåt :) Kram!! /Cecilia

    SvaraRadera
  2. Vi har haft det kanon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Världens bästa show!!!! Skulle kunna se den om och om och om igen!!!!! Såååååååååååååååå bra =) Sen goda hotellfrukostar, gå ut o äta middag på restaurang, strosa i gamla stan, sova i en mjuk skön säng....ja jag har haft det toppen =)

    åååå vi måste ses snart....Kram gumman!!!!

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)