21 september 2011

Livstecken

Jag måste lämna ett litet livstecken så när på småtimmarna…har inte hunnit med att uppdatera på senaste och då har jag ändå haft semester..hihi..då har man som minst ledig tid iallafall jag ;) man åker hit, flänger dit…men men nu kommer jag bombardera med inlägg i flera dagar för nu har jag massor att visa er :) hoppas att ni inte glömt bloggen helt…
Så vad har hänt då och vad ska jag dela med mig av de kommande dagarna?
- Jo det har loppisfyndats ännu mera
- Det har sytts en hel del på beställning
- Det har shoppats på Ullared
- Målning, uppsättning o piffning av tallrikshyllan jag köpte på loppisen
- Kioskbygget pågår vid gungställningen
- Ny säng, nymålad vägg o lite fix på dotterns rum
- Lite piff o fix i köket
m,m m,m
Men nu visar jag er några fina presenter jag fick när jag fyllde år som ska pryda vårt hem :) Vilken underbar familj o vänner man har!!
 
10 Augusti 2011 010
3 jättefina Plåtburkar
 
10 Augusti 2011 014
En stor vacker Blomma och kruka
 
22-24 Juli 2011 003
Trädgårdsmöbler
(Äntligen har jag fått däckstolarna jag trånat efter lääänge)
 
10 Augusti 2011 015
10 Augusti 2011 011 10 Augusti 2011 012

Bok, servettlåda med Greengate servetter, vit kakburk med glaslock, fler söta plåtburkar/askar, glasburk fylld med polkagrisar, plåthjärta, skitsnygga lösnaglar och en underbar parfym…på bilden syns ej en helårs prenumeration på Drömhem och trädgård, presentkort till nya tatueringen :)
 
10 Augusti 2011 001
Måste även visa presenten från dottern även fast det inte har med inredning att göra, hon hade gjort ett armband med mina favoritfärger turkos och lila…så himla fint =) Mammas gogumma!!
 
10 Augusti 2011 007
En vacker ros fick jag med :)
Jag älskar att fylla år!!
På återseende imorgon kära vänner.
Kram /Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)