31 mars 2012

Påskharen

Det är vad vi väntar på med spänning Ler Men dessvärre brukar han bara lämna ägg till barnen..hihi..mamman är antagligen inte snäll nog enligt kära Påskharen…
18-21 Mars 2012 015
Denna söta hittade jag på ÖB för 59:- toksöt!!!
Men om nu du läser detta Påskharen så hittar jag gärna nåt av detta i mitt lilla (stora) ägg Ler
6dc7a8fa-4ecc-4208-8894-be70885112f7_lMSDiskstall
250_PIP_15cm_rosa51002005
vattenkokare 249kr biltemaRice ugnsform 565 kr - butik frökenfräken
Tack och Godnatt /Maggi

1 kommentar:

  1. hallihallå :)
    Jag ä oxå tok förtjust i den dära fågel servicen, tro d ä samma jag kikat på mååååååånga gånger på åhmans här istan.. Men på tal om service (oj d kanske int stavas så?! servis ska d nog vara.. jaja iaf) så va jag på loppis idag (?! D du!!) å gjorde värsta fyndet!!! Jag ä så himmla glad!!! Köpte mej en ur söt kaffe servis med kaffe kanna å koppar m fat å sockerskål å gräddsnipa och achetter!! oj, d gjorde min dag d!! :) Men nu ska jag ta å svida om, en annan ska ju ut på galej ikv :) Saknar dej!! Kanske att jag ska ta mej nån god drink för dej mä!? :) puss!!/C

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)