21 mars 2012

Påskpynt

Hittade en toksöt liten skål till dottern inne på röda korset och den blev mycket uppskattad Ler Visst är dom väl söta kaninerna…
12-17 Mars 2012 057
12-17 Mars 2012 05912-17 Mars 2012 058
Hittade lite annat fint pastelligt pynt till årets påskris…några saker från Myrorna och några från ÖB…
18-21 Mars 2012 00318-21 Mars 2012 002
Hittade även otroligt fina påskägg i underbara pastellfärger på Rusta för 9.90 st Dom är såååå fina och kommer troligtvis bli dekoration Ler
18-21 Mars 2012 016
18-21 Mars 2012 017
18-21 Mars 2012 01818-21 Mars 2012 02018-21 Mars 2012 019
Så nu väntar vi på att få påskpynta fint här hemma med en massa härliga pasteller…härligt va???

Kram Kram / Maggi

6 kommentarer:

  1. ja jisses amalia tänk att d snart ä påsk.. d va ju så nyss jul.. :P Inte klokt va tiden gå fort!!! Men mysigt iaf!! Skit fina påsk ägg jue! synd att en annan ha en bit te rusta.. Va gör ni i påsk? Far ni till Forsnäs? Kanske vi ska försöka träffas nåt?!! sköt om dej kära vännen min! Saknar dej å tänker på dej!! Kraaamen/ Cilla

    SvaraRadera
  2. Lustigt, det var så nära att jag köpte sådana ägg till dig härifrån. Såg dem på vårt "rusta" , dvs. action shop. Fast de hade gått åt fort och de som var kvar var trasiga, så det blev inget. Fint ni kommer ha till påsk! Många kramar Pernilla O

    SvaraRadera
  3. Hej Maggi! Jag vill gärna köpa mera vimpel av dig! Denna gång till en pojke med namn Noah. Har du några fina tyger? Har du tid?? =) Den är dop 1/4. Kram Jessica.

    SvaraRadera
  4. Cilla - japp vi ska hemöver som det ser ut just nu :) skulle va superkul att hinna ses nåt!!!

    Pernilla - haha du känner mig alltför väl efter 12 års släktskap :) hihi dom va toksöta!!!!!

    Jessica - Klart det ska gå att fixa :) vad hade du tänkt för färg??? Gullig el tuff stil??

    Kram på er/Maggi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va kul! Jag har ingen fast ide som sist.. Kikade på dom du har här och såg en till någon som hette Elias. Det är väl lite så jag tänker, med barn tyger. djur eller något annant färgglatt. Gärna med ♥ färe och i slutet av namnet. De är så fint!

      Radera
    2. Ååå alltid kul med fria händer...men då har jag en aning om vad du önskar...ska kolla tyger imorgon..så återkommer jag med förslag :)

      Radera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)