22 juni 2012

Familjesmycken

Det finns en helt underbar smyckessida som heter Familjesmycken på nätet!! Jag har massor med gånger kikat in där för att tråna efter ett tokfint och annorlunda namnsmycke…nämligen detta…med siffror…
darlingnumbersdarlingnumbers-1darlingnumbers-2
Jättefint men som vanligt så prioriterar man inte sig själv först…hihi…först shoppar man till barnen och sedan hemmet Ler och låååångt ner på listan kommer shopping till mamman. Jag har även ett flertal gånger tävlat om smycken från deras sida men förgäves hållit tummar och tår och bara blivit besviken och förstått att detta smycke inte vill flytta hem till mig Ledsen men nu hoppas jag på nytt att detta halsband hittar upp till Norrlandsskogarna där dom skulle bli stolt burna av en stolt mamma med sina älskade barns namn på pränt <3 Det vackraste man har ska man väl hellre bära nära hjärtat istället för att sätta dom på bordet (som det gamla ordspråket säger) Jag har även trånat efter det fina barnsmycket stjärnan…det skulle jag vilja ge till båda mina barn för dom är mina stjärnor <3 Bara kolla vad fint det är!!!
rockstar
Men om ni nu hängt med i mitt snurriga inlägg så har ni förstått att jag hoppas hoppas hoppas på ett underbart smycke från Familjesmycken att bära runt min hals med mina käraste ingraverade på.
Kika in på deras sida så ser ni många, många fler vackra smycken. Alla bilder i detta inlägg har jag lånat från deras hemsida. Gå gärna in och gilla deras facebooksida med så ser ni erbjudanden o tävlingar m,m där…
basicplexi-kvadratfamilytaglovely-silvermamamylovesimplicityxl
Kram på er/Maggi

1 kommentar:

  1. Men Maggi lilla ;) Varför har du inte kikat in på min sida då så ska jag nog ge dig ett vettigt pris med :) LelaDesign på Facebook Kramar

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)