29 september 2012

Livstecken ;)

Jag lever!!! Har varit mycket denna vecka med kvällsmöte, jobb, fixning inför Ikeas Syjuntetävling, gjort höstfint ute i alla blomlådor..(nu saknas bara lite mossa) o dikesgranar, lite shopping och sedan toppar vi med lite loppis o förkylning…det är min vecka det Blinkar
Jag har haft turen att kommit med i Ikeas syjuntetävling och var o lämnade in mina Julvimplar
01-08 December 2011 001.1
07-14 November 2011 044
07-14 November 2011 047
07-14 November 2011 052
28 November 2011 054
för allmän beskådning…hade skickat in bilder på något som man skulle skapat med textiler från Ikea…det var fler tokfina tävlingsbidrag så jag har inget större hopp om vinst..men men kul att få vara med…vinnaren får iallafall 5000:- i presentkort samt en ny symaskin…Det är en Jury som utser vinnaren precis som det var en jury som valde bland alla 400 inskickade bidrag vilka som skulle få ställa ut i butiken..

Ska fota höstkrukorna ute så fort jag fixat lite mossa o dikesgranar så får ni se blomlådornas höstskrud 
Annars så har jag varit på barnklädesloppis både förra helgen o denna helg…har fyndat mycket fina barnkläder o idag blev det en fin träladugård som blir julklapp till dottern, blev många andra fina leksaker och en sminkdocka som dottern lyckligt gått loss på här ikväll Blinkar

Har hittat en jättefin plansch på Ikea som jag ska fixa ram till sedan…har även ramat in en av tavlorna jag köpte från Elin för ett tag sedan…ska fota båda dessa tavlor när dom hittat sin plats så får ni se Ler tills´vidare får ni nöja er med Ikeas bilder…
bild-bild__0146793_PE305793_S4bild-bild__0165404_PE309434_S4
Men nu ska jag ta min trötta o förkylda kropp och masa mig iväg o göra en stor kopp Nyponte ( min nya favorit)för halsen innan jag kryper ner under duntäcket…
Image.aspx
Kram på er/Maggi

2 kommentarer:

  1. Har kikat runt i din blogg, Oh vilken härlig blogg :) så mycket inspiration .
    Så tack för titten o ha en underbar dag :)
    Kram erica

    SvaraRadera
    Svar
    1. ÅÅåå men va glad jag blir :) Tack snälla för dina ord!!
      Välkommen tillbaka :) Kram Maggi

      Radera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)