16 september 2012

Present

Jag lovade att visa er vad jag sydde till min svärmor i present Ler och nu vet jag att paketet anlänt och att hon redan invigt sin present och det passade!!!! Underbart…
09 September 2012 001.1
09 September 2012 00409 September 2012 005
09 September 2012 00609 September 2012 007
09 September 2012 002
En tehuva passar väldigt bra hemma hos en daglig tedrickare Blinkar så den lär slitas med hälsan i vinter…min svärmor älskar glada färger Ler ser ni att jag lyckades smyga in några ugglor på insidan..hihi…svärmor ville ha något mörkt tyg på insidan eftersom hennes förra var vit inuti..inte så praktisk färg med tanke på vilka fläckar te kan skapa…så här blev min allra första tehuva och det kommer sys en till som ska få bo hemma hos oss i ett perfekt tyg…

Här hemma har det idag bara pysslats på ute i trädgården, vi har haft kanonväder så det har varit en fröjd att få va ute med barnen hela dagen lång!!! Vi har plockat undan alla trädgårdsmöbler, eldat skräp, tömt blomkrukor, höststädat i förråden, planterat vårlökar, tömt det gamla växthuset så nu ska det fotas o ut på blocket, grävt bort 1 av 3 vildrosenbuskar…pust…vilka rötter!!! Barnen har städat lekstugan och busat, och såklart blev det fika ute i höstsolen <3 viktigaste på hela dan Blinkar Så nu är det verkligen höst i våran trädgård och vi kan välkomna höstrusket…eller ja solen får gärna stanna kvar fast graderna kryper neråt…
Kram på er/Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)