05 juli 2013

Vackra glasburkar och Sommarpratare

Sitter här hemma och alla i familjen sover…själv sitter jag och lyssnar på P1: s Sommarpratare…lyssnade först på Kristian Gidlund och nu är det Carolina Gynning…väldigt intressanta och helt klart värda att lyssna på!!! Så kika in till P1 och lyssna…finns många bra sommarpratare som jag absolut kommer fortsätta plöja igenom…
Medans jag suttit och lyssnat på dessa har jag gått igenom mina bilder på datorn…och ser då att jag glömt visa er några riktigt fina fynd jag gjorde för någon vecka sedan…hittade på köp och sälj på facebook en tjej som hade loppis mellan Sollefteå och Kramfors…lite för långt bort tyvärr men tänkte att jag kastade ut en fråga bland mina vänner på facebook om någon hade vägarna från Sollefteå till Sundsvall…och ja det fanns det Ler Lycklig bokade jag dessa vackra burkar och fick dom levererade hit till Sundsvall….Nu är dom diskade och redo för att fyllas med pysselmaterial i olika färger och former Ler
23-25 Juni 2013 036
23-25 Juni 2013 037
23-25 Juni 2013 03823-25 Juni 2013 039
23-25 Juni 2013 04023-25 Juni 2013 041
Visst är det kul med dessa loppisfynd!!! Jag gav 100:- för alla dessa 6 stora burkar…

Men nu sova…lite trött efter en helkväll inne på Gatufesten igår med 2 toppentjejer!!! Underbar kväll men nu behöver jag sova…imorgon blir det fler Sommarpratare Blinkar
Kram och God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)