25 september 2013

Nu klyver vi veckan :)

Jag tycker veckorna rusar fram just nu…kan inte förstå att September snart är över Förvånad och här har graderna verkligen krupit neråt…burr…yllestrumpor på varje kväll nu Blinkar
Men jag är en sån som älskar alla årstider, men mest av allt är jag nog Julgalen och det kommer märkas här på bloggen när vi närmar oss…jag looovar…hoppas bara att ni inte ledsnar på mig då Ler med tungan ute Flera julklappar är redan inhandlade, jag börjar alltid detta på semestern när jag gör mitt årliga besök på Ullared och sedan blir det någon nu och då…tycker det är bättre så blir inte December så dyr heller. Hittills är det till barnen, min syster och några andra jag fixat till Ler Men längtar tills julstämningen söker sig till butikerna då trivs jag!!!!! Och påtal om julen så har jag sett att det kommit en ny loka med pepparkakssmak…är inte så heltokig i loka annars men måste prova denna…har några favoriter sedan tidigare bl.a vattenmelonsmaken….
Återkommer när jag provat denna iallafall Ler

Men för er som inte är så jultokiga så kan jag visa er en annan sak som jag ska pyssla med i helgen…detta är några av mina favoriter som jag varit sugen på att köpa sedan vi flyttade till vårt hus men nu äntligen har jag kommit mig för…

16-21 September 2013 03516-21 September 2013 036
16-21 September 2013 03716-21 September 2013 038
Kommer bli så fint!!

Nu tänker jag krypa ner med nya Drömhem o Trädgårdsnumret och ladda för morgondagen.
Tänkte visa er ett värdefullt armband som jag köpte via en kollega, där pengarna går till att Bygga ett Familjehus i Umeå för familjer med cancersjuka barn ett väldigt viktigt ämne att familjen kan få bo med sina barn…det finns väl inget viktigare <3 Även fast det inte är tusenlappar man skänker så är många bäckar små viktiga…

16-21 September 2013 03916-21 September 2013 04016-21 September 2013 041
Så nu bär jag stolt mitt Hjältearmband och hoppas att många andra skänker ett litet bidrag så detta blir verklighet för alla familjer som behöver det.

Kram på er och Sov så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)