28 oktober 2013

1000 projekt :)

Ja just det 1000 projekt pågår här hemma plus att mannen varit bortrest sen förra veckan (men imorgon kommer han hem) så det är 100 knyck hela dagarna med jobb (magsjukesanering och kräkningar peppar peppar har jag själv klarat mig) , hämta/lämna på skola o förskola, handla, laga mat, halloweenpyssel, nattning av barn, målningsprojekt, rensar en massa, lite shopping i Birsta, försöket hinna va lite social med min syster i helgen, simskola lördag och innebandy söndag för dottern, Halloweendisco med “hela vampyrkitet” för dottern i fredags…ja så bloggen har liksom fått vila några dagar Ler men jag ska nog allt visa er med bilder vad jag haft för mig…jag lovar…inte ikväll dock för nu måste jag sooooova…..

Tänkte iallafall visa (en väldigt dålig bild) er årets pumpa Ler dottern önskade ett mönster efter att vi kikat på pumpor som folk borrat mönster i och oj va kul det va att gå loss med borrmaskinen!!!! Måste nog köpa hem en pumpa till Ler men bildkvaliten är dålig…fotat i mörkret i all hast med mobilen men det kommer bättre bild nån dag…håll till godo…

1403034_10151719491803443_1768173995_o
Sov så gott där ute jag kommer sova som en stock!!
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)