16 oktober 2013

Det bortglömda loppisfyndet

När jag höstpyntade lite ute så hittade jag åt loppisfyndet som jag hade lovat att visa er men ni har säkert glömt bort det…haha…men tanken är att använda denna som litet vattenfall typ…ja jag har en bild i huvudet men kan inte visa er bilder förrän det är sommar igen Blinkar men nöjd är jag över att hitta denna på en loppis som sålde ut alla sina saker till halva priset pga flytt Ler Glad blev jag!!!

07 Oktober 2013 03507 Oktober 2013 03607 Oktober 2013 037

Höststöket som inte är helt klart ännu…har kommit en bit men både mossan och smågranarna jag letade i helgen ska också placeras ut men har inte hunnit det ännu…så jag återkommer senare…

07 Oktober 2013 016
07 Oktober 2013 01707 Oktober 2013 018
07 Oktober 2013 022

Idag har det vabbats här hemma…så jag har hunnit dra ett varv med snabeldraken så får vi väl se hur länge det får vara rent Blinkar haha sällan mer än 12 timmar när man har barn och katter… Men jag har hunnit surfa runt efter lite pysselinspiration…så nu är jag riktigt pysselsugen Ler Tror jag ska gå loss på mina lampskärmar som har legat en längre tid eftersom jag inte vetat hur jag vill göra men nu har jag flera idéer Skrattar

Nu bonde söker fru och bara vara bland alla tända ljus <3
Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)