22 april 2014

Härlig påskledighet :)

Vilka härliga dagar vi har haft hos mina föräldrar Ler Inga måsten, inga ska och inga tider att passa!! Istället en massa tid med familjen, pressat i den härliga solen, goda middagar, spelat spel, soff o filmmys på kvällarna och lite trevliga shoppingfynd i Sollefteå Ler

Men ikväll landade vi hemma igen för imorgon sparkar jag igång en 4-dagars vecka…sedan tar jag ledigt hela valborgsveckan…men när vi kom hem vid 18 tiden så var det härliga +18 grader ute!!!! Underbart Ler barnen rusade iväg till studsmattan och där var dom fram tills klockan 19.30 det är väl en härlig smak på långa sommarkvällar!!!Jag njuter <3

Kommer visa er mina fynd under veckan när jag fotat dom men iallafall så får ni se hur det blev med ett tidigare fynd….vill visa att den kommit på plats nu Ler ska bara fixa ett nytt glas men den funkar ju ändå och den är sååååå fin <3
Fylld med en massa spetsar, band, knappar m,m m,m

01-08 April 2014 057
01-08 April 2014 058
01-08 April 2014 059
01-08 April 2014 060

Nu sova så jag orkar med morgondagen…
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)