02 april 2014

Loppis, loppis, loppis överallt :)

Oj oj oj vilket loppisspringande det varit dom senaste 2 helgerna…pust…men så har jag gjort sååååå många fina fynd Ler mest i klädesväg till barnen såklart, men även lite inredning, sällskapsspel, en stor ask med massor av fina/stora örhängen och mycket mycket mera Ler Men jag kan lova att jag kommer njuta helgen som kommer av att bara vara hemma med familjen <3

01-20 Mars 2014 013

23 Mars 2014 00223 Mars 2014 003

23 Mars 2014 00423 Mars 2014 005

 

I söndags hade jag ett Perfect Home party…där fanns det såååå mycket fint!! Suck hade kunnat handla för många kronor men fick hålla i slantarna Blinkar men det blev några fina saker iallafall…om du är sugen att shoppa så kika in på Perfekt Homes hemsida…sedan så vet jag att man kan beställa direkt av Maria som höll i partyt hos mig utan att själv anordna ett party..

Dessa fina slank iallafall ner i min shoppingkorg Ler

perfect home2 perfect home5

perfect home6

Den avlånga trädkudden blev min värdinnegåva

perfect home7

 

och detta hade jag sååååå gärna köpt…

perfect home1

perfect home3

perfect home4

 

Nu ska jag kika på The Fallowing med mannen och njuta av ett glas pepsimax efter en lång dag med vab för kruppsjuk son och huvudvärk större delen av dagen för mig själv…så hoppas jag på en mycket bättre dag imorgon då jag ska åka och fira en underbar vän som fyller år efter jobbet.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)