12 maj 2014

Ikea drömmar och Badrumsdrömmar :)

Ikea har ännu en gång kommit med lite nya saker som jag bara älskar!! Kolla viiiilka fina tygpiooner Förvånad åååå nog för att jag har underbara piooner i trädgården men tänk att få ha sånna hela sommaren lång Ler

gunnern-pelarbord 299krNytt morkt-lykta-for-varmeljus2 79krråskog 499kr ikea
smycka-konstgjord-blomma 29kr

Sedan har jag min dröm om dessa fina till vårt badrum uppe Ler hoppas på att få till det före jul iallafall Ler med tungan ute haha

hemnes-rattviken-kommod-med--lador 2395krhemnes-spegelskap 1795kr

Det skulle bli såååå fint tillsammans med ett nytt badkar och ny toalett…åååå vilken dröm Ler (plus ett nytt element så man slipper frysa arslet av sig till vintern Ler med tungan ute )

7282_2_stor

Kram på er nu ropar gångbandet på mig….eller rättare sagt det dåliga samvetet när man har gångbandet strategiskt placerat bredvid tv:n haha…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)