11 maj 2014

Min värld är TURKOS :) :)

Just nu iallafall Ler Jag älskar turkost, svag turkos, stark turkos och sliten turkos!!! Underbart!!
Har hittat en riktigt fin sprayfärg i turkos hos min lokala färghandlare…har snart gjort av med 2 flaskor, det senaste är en liten barnkorgstol som jag sprayat klart idag…innan det en lampfot, en liten ljuslykta och nu till det jag tänkte visa er 4 gamla ljusstakar som nu fått nytt liv Ler

Hittade tyvärr ingen bra förebild och jag glömde fota dom innan…trodde dock att jag skulle hitta dom på någon gammal inredningsbild eftersom dom har hängt med i måååånga år…men men en dålig bild hittade jag iallafall..

ljusstakar före
06-10 Maj 2014 002
06-10 Maj 2014 001

Har haft en mysig eftermiddag här hemma tillsammans med barnen, mannen, min syster och min mamma…soffmys med Eurovision och nu film.. Hoppas ni med haft en härlig lördag trots det tråkiga vädret.
Kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)