20 augusti 2016

Mammas egna Superhjälte

Min alldeles egna hjälte, prins och familjen mellanbror bär det coolaste av alla smycken och han är så stolt när han har det på sig :) Tänk er själv att få ert namn tryckt tillsammans med sina stora idoler :)


Detta fina kommer såklart från Smolk som ni kan läsa om i förra inlägget, hade inte hunnit fota detta halsbandet när jag skrev det.

Idag gjorde jag, barnen, min underbara vän och hennes barn Birsta...lite lunch med mannen hann vi också med. Men det blev mest till barnen som det shoppades...lite nytt till höstgarderoberna plus att dottern hade fått ett presentkort när hon fyllde år och detta shoppade hon loss för idag :) men hon är så himla klok när hon handlar...det funderas, provas och diskuteras...så det blev pyssel (såklart till vårt pysselhjärta) och sedan en massa fina kläder... Hittade flera fina nyheter för vårt minsta bus i familjen inne på Ikea som jag blev alldeles förälskad i!! Tokigt fina sängkläder (ikeas bild av sängkläderna gör dom inte rättvisa...ett turkost drag-på-lakan med vita moln och örngott/påsklakan i vitt med turkosa moln...eller ett annat lika sätt i rosa färger fanns) med moln, en molnvägglampa som jag ska pimpa, 3 små griskultingar, ett speldosa-spelande får, en mysig filt, en liten skallra...ja det fanns ännu fler gobitar. Dessutom reade dom ut några av sina barnböcker för 39:- st och 3 av dem hade vi inte så i höst har vi en hel del nya fina barnböcker (köpte några i Gbg i sommar med) att läsa, njuta av vackra bilder och drömma oss bort i...sånt gillar jag :) är nog lite av barnboksjunkie :P kan bara inte låta bli att köpa hem vackra bilderböcker, spännande kapitelböcker m,m och barnen älskar att ligga nära och lyssna <3











Natti natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)