06 mars 2017

Lite mera Före o Efter

Jag började ju med ett före o efter tema för nåt inlägg sen och då fick ni se glasverandan, hallen o trappan...så nu går vi vidare mot Köket :)

Vårt kök innan vi flyttade in...bara sista bilden med våra saker...


Köket idag är inte klart, har en dröm att göra köket större så därför får dom slitna köksluckorna duga ett tag till... sedan ska jag sponta klart väggarna i sommar och lite annat smått o gott men det har hänt en hel del redan :) Men vi har inte det där nya, flashiga, moderna köket som många har men vi älskar vårt ändå...husets hjärta <3





Fortsättning följer...
Jag sitter och kikar på nya säsongen av "Familjer på äventyr" har sett tidigare säsonger och blir så fascinerad av hur modiga dessa familjer är!! Vilka äventyr :O om ni missat så tar er tid o kika jag lovar er att ni kommer fastna :) Alla sover här hemma så då får jag titta på vad jag vill...haha...en stor kopp te o svt play ;) bra start på sportlovet!! Dessutom är barnen piggare så vi ser fram emot en vecka tillsammans med ett besök till mormor o morfar (tyvärr inte pappan i familjen som måste vara hemma o jobba) där hoppas vi på sol, skidåkning o skridskoåkning m,m
Men först ska vi hinna med lite kompismys på tisdag för både mig o de yngre barnen och Celine ska på äventyr med juniorerna. Jag ska dessutom passa på att springa på gymmet så mycket jag bara hinner innan vi åker :P

Kram på er och ha en härlig vecka!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)