17 september 2019

Stockholmmsweekenden i Somras

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så började jag sommaren på bästa möjliga sätt kan jag lova!! Jag och en underbar vän åkte till Stockholm, vi strosade på stan, åt gott, drack gott, Såg fantastiska Jon Bon Jovi live för andra gången i mitt liv, sov på hotell, njöt av hotellfrukost och hann med stan lite till innan hemresan...Vi gjorde det vi kände för, inga tider att passa (förutom konserten) helt underbart! Vilken start på sommaren säger jag då...och tänk vilken upplevelse det är att gå på konserter...att få se en artist uppträda live med en publik som sjunger med är ju helt obeskrivligt!! 
Att vi dessutom hade högsommarvärme så vi kunde drick drinkar på uteserveringar, besöka matmarknaden i kungsträdgården och fick uppleva nationaldagsfirande i Gamla Stan med hästparad gjorde ju inte saken sämre ;) Jag hamnade även i paradiset när vi besökte en butik som heter Different things på Sergels torg, wow vilken butik!!!! Gör ett besök där!! Några av alla fina saker o miljöer...




 
Dagarna kunde summeras såhär...






Kram på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)