16 januari 2012

Min filmresa

Fick bara en sån lust att visa er min smak i film…kanske får du något litet tips eller kommer på nån gammal goding du inte sett på ett tag…

 

Klassiker man vuxit upp med

blommor_av_stalbodyguardcocktailden_bla_lagunendirty_dancinge_tedward_scissorhandsghost_video_on_demandgreasegremlins_blu_raymask_oscar_editionpolisskolan_specialutgavapretty_woman_special_editionroad_househajen_collectors_edition

Skräck o Spänning

hostelnar_lammen_tystnar_1_discsaw_2_disc_steelbooksjatte_sinnet_blu_raysova_med_fiendentakenterror_pa_elm_street_5the_othersthir13en_ghostswrong_turn

Kärlek/Drama

a_walk_to_rememberarmageddon_2_disc_importdagboken_jag_sokte_dig_och_fann_mitt_hjarta_video_on_demanddear_johnhans_vilda_hjartaholidaylake_houselove_actuallymamma_miamusic_and_lyrics_video_on_demandnotting_hillps_i_love_youselenatidsresenarens_hustruwhen_a_man_loves_a_womanvid_din_sida

Svenskt

anglagardden_tredje_vagen_video_on_demanddromkakengota_kanal_video_on_demandheartbreak_hoteljalla_jallalivvakterna_video_on_demandsallskapsresan_1_discsallskapsresan_2_snowroller_video_on_demandsommaren_med_goransos_segelsallskapsresantomten_ar_far_till_alla_barnen

Komedi/Kärlek

bridget_jones_dagbokcoyote_uglyeurotrip_unseenfyra_brollop_och_en_begravninggood_luck_chuckmonster_till_svarmoroch_sa_kom_pollypolisskolan_specialutgavaview_from_the_top

Kram på er…gud va filmsugen jag blev nu….

/Maggi

4 kommentarer:

  1. KRAM <3 /C.N

    SvaraRadera
  2. Många bra filmer :)
    Kraaaaam

    SvaraRadera
  3. Men åhh det kändes som att jag var hemma hos dig så som man va där vid 10års åldern <3 Många bra filmer! Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Cilla - Kram på dig med vännen <3
    Pernilla - Eller hur =) styrkeKraaam vännen!!!!
    Helena - Hihi ja tänk vad åren går...en sådär 22 år sen BARA :P hihi Kram kram

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)