15 januari 2012

Vårlängtan

Det har jag nu…tänk takdropp, vårblommor, långa vårpromenader i den varma solen, första fikat i vårsolen mmmmmmmmmmmmm längtar <3
Köpte årets första tulpaner i fredags när vi skulle köpa fredagsmys men kunde inte välja mellan vita eller rosa så det fick bli en bukett av varje när dom va så billiga Ler dom vita ser dock ljusgula ut på bilderna men dom är vita…

11-13 Januari 2012 015
14 Januari 2012 004
14 Januari 2012 008

Så liiite vår har jag nu allt i mitt kök <3

Kram Maggi
PS imorgon ska jag visa er mina fynd jag gjorde idag DS

2 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅ i love tulpaner!! :)
    Puss påre kära vän <3
    Kram fån C.N

    SvaraRadera
  2. Ja visst är dom fina, synd bara att man oftast är för snål att köpa...men nu hade ica extrapris ;) tyckte att jag förtjänat dom ;) hihi
    Puss på dig med gumman!!!!

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)