04 januari 2012

Nött blir Nytt

Japp det är en av mina passioner i livet att ge gamla eller lite småfula saker nytt liv :)
Har tidigare visat lite av allt som målats om här hemma men här kommer liiite till…många av sakerna är det ett tag sen jag gjorde men vill ändå dela med mig..
0000 - Barnsäng
Min pappas gamla säng
0000 - Burkar med hylla
Ett gammalt loppiskryddställ har blivit pärlförvaring
0000 - Galler
Ett galler vet ej vad det egentligen är men det passade perfekt i hallfönstret i vit kulör
0000 - Gåvagn
Fyndade en gångvagn när dottern va liten men tyckte orginalfärgen va tråkig Ler med tungan ute
0000 - Hörnskåp
Vi ärvde detta skåp efter makens mormor men det passade inte in här hemma i brun färg med grön/brunt glas…
0000 - Ljusstakar
Fyndade två ljusstakar på en billighetsaffär 15:- & 20:- men hade velat haft en sån dyr vit hjärtformad och se där en pensel o vit färg och vips hade jag 2 st :)
0000 - Pigtittare
Min gamla pigtittare fick nytt liv

Hoppas du fått lite inspiration och kan se nytt liv i dina gamla saker…
(Om några bilder är gryniga beror det på att jag förstorat upp gamla bildmontage…)

Kram Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)