12 april 2012

Barbapapa

Står för färgglada och roliga leksaker som man blir glad av Ler
När sonen fyllde 2 år fick han detta tokfina klosståg av goda vänner och han älskar att plocka isär och bygga ihop det men det tror jag nog att dom flesta 2-åringar skulle göra…

18-27 Mars 2012 02118-27 Mars 2012 02218-27 Mars 2012 02318-27 Mars 2012 024

Hittade denna söta ljusslinga inne på en internetshop som skulle göra sig vääldigt fin på sonens rum…mysbelysningar är ett måste. Den finns i 2 olika färger…den blå till vänster och den rosa till höger
barbapappa-ljusslinga-second


Men sen måste jag visa er vad jag såååå gärna vill ha till sonens krypin…har hittat dessa toksöta bokstöd från SkipHop och naturligtvis finns väskor med samma söta uggla…detta tror jag absolut att lillkillen vill ha Blinkar hihi trots att det enda han just nu leker med är bilar!! Blixten och Bärgarn men mamman tycker allt om dessa söta ugglor hon så man får väl passa på att ha lite inflytande på rummet så länge man får det…hihi…
Men är dom inte toksöta så säg???? Vill ha vill ha vill ha Ler
skip-hop-zoo-bookends-uggla
skip-hop-zoo-lunchie-ugglaskip-hop-zoo-pack-uggla
Kramelikram Maggi

3 kommentarer:

  1. Fast jag är rädd för fåglar är alla dina ugglor jättefina.Klart sonen ska ha dessa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. HIhi visst ska han ha dom ;) blir nyfiken på vem du är som skrivit eftersom du inte skrivit namn...??? :)

      Radera
  2. Vart har du hittat ljusslingan å pris..Den var underbar -- helt enkelt underbar.Maria J

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)