22 april 2012

Mumsiga tips :)

Japp det tänkte jag tipsa er om ikvällens/nattens lilla inlägg…imorgon kommer lite bilder på mina senaste loppisfynd Blinkar
19-20 April 2012 02719-20 April 2012 028
19-20 April 2012 029
Älskar Marabou Premiums choklad…favoriten är utan tvekan den med mintsmak men den med pistagenötter är också god!! Kan även tipsa om 2 andra sorter en med sesamför och en annan med nougatfyllning…mums mums mums!!! Sedan måste jag verkligen tipsa om Icas egna choklad den är väldigt krämig i smaken och utan den bistra eftersmaken Ler Prova!!!
Men sedan till min nya älskling Kesella Hallon Mumma!!! Med äpplebitar och solroskärnor….mmmm….

Hoppas ni alla haft en lika mysig lördag som jag!!
Kram Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)