10 april 2012

Turkos kärlek

Ja dessa älskade pasteller…det kan ju aldrig gå fel med rosa, ljusblå eller turkost Blinkar eller hur!!! Dessa små portionsugnsformar kommer från Boom ute i Birsta och kostar endast 19:- st. Har tänkt en längre tid att få upp en liten tavellist där jag kan ställa upp några av dom och äntligen har jag fått arslet ur vagnen…

01-04 April 2012 029
01-04 April 2012 028
01-04 April 2012 027

Har inte någon ork att skriva så mycket mer ikväll…sängen ropar efter en extra lång arbetsdag och imorgon ska jag upp före tuppen…sedan vandrar mina tankar iväg till en av mina närmsta vänner som har det tufft just nu…tänker på dig vännen <3

Önskar er alla en fortsatt trevlig vecka så hoppas jag att energin återkommer i slutet av veckan. Kram Maggi

2 kommentarer:

  1. Åh så fint det blev! :-) kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :) Det känns som att allt tar så lång tid men skam den som ger sig...hihi...man skulle ha fler timmar på dygnet ;) Kram

      Radera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)