14 oktober 2012

Presenter värmer i Hjärtat

Har haft lyckan att få fina presenter den senaste veckan Ler en jättefin present från en familj vars barnen byter förskoleavdelning och därmed slutar inne hos mig o mina kollegor…jag fick ett jättefint ljushjärta och lyxig choklad…mumma…
01-13 Oktober 2012 04701-13 Oktober 2012 048
Sedan fick jag idag en försenad födelsedagspresent av min syster…hon vet vad som går hem hos mig…en underbar doft (älskar Escada) och Ugglor såklart…hihi
13 Oktober 2012 022
Sedan hade även dottern tur att få fina presenter av sig moster som hon shoppat på sin minisemester i London…så det var inte bara jag som blev glad idag Ler
13 Oktober 2012 02313 Oktober 2012 026
Tänk att en liten present med en varm tanke bakom kan värma ens hjärta så och göra att man känner sig uppskattad…både som fröken och som syster <3
Har faktiskt varit iväg och fyndad kläder till mig själv idag på en klädbytardag med vuxenkläder…det fanns allt mellan himmel o jord från handväskor, skor, ytterkläder, jeans, koftor m,m m,m Jag fyndade en jacka 90:-, en kofta 60:-, en tröja 20:- och ett par helt oanvända toksnygga jeans för ynka 30:- Sedan blev det en fika hos syster och lite film o surr…
Väl hemma lite god middag med lilla familjen för att sedan göra iordning dottern för ett pyjamasparty som hon var bjuden på Ler Hon är en dalmatinergalning så naturligtvis skulle dalmatinernattlinnet på och så pimpade vi naglarna med…
13 Oktober 2012 003
Sedan har jag hunnit fortsätta röja min skrivbordshörna och Äntligen börjar det vara beboligt där igen Blinkar har fått upp fler hyllor, rensat o kastat, sorterat m,m kommer bilder när jag är klar…har då även fått fler små planer för sovrummet där min pysselhörna för närvarande bor eftersom sonen bor i min gamla alkov…ska grubbla vidare och sy lite nya lösningar inom kort…
Kram Maggi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)