16 november 2012

Doftljus

Måste bara tipsa er om några nya doftljus jag hittat!!! I vanliga fall brukar jag köpa ikeas som luktar kanel/äpple….men nu har ica tagit hem toksöta burkar med ljus med doften vanilj Ler underbart doft och burkarna kan man använda när ljuset/ljusen är slut!!! Jag köpte med ett stort ljus men är sugen på burken med en massa små värmeljus…sen att burkarna dessutom är fina skadar ju inte!!! Såhär ser mitt ut som jag köpte…men kika på ica!!!
07-10 November 2012 013
07-10 November 2012 015
07-10 November 2012 014
Nu ser jag fram emot en helg där jag hoppas på att få en massa gjort här hemma…så vi får väl se om det blir så Blinkar
Har 1000 projekt som jag gärna hade haft gjorda redan igår!?! men tyvärr räcker inte vardagskvällarna till…men men nu har vi en helg framför oss i varje fall.
Måste tipsa er om ett litet bakverk som jag gjorde ikväll, jag gjorde en vanlig kladdkaka och efter att jag hällt upp smeten i formen tryckte jag ner många bitar av Marabous Mint krokant och Mums va gott!!! Enkelt sätt att piffa till en vanlig kladdkaka…servera den sedan med polkagrisglass så blir det dubbel wow Blinkar
prod_mint_krokant         2128-polka-250x300

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)