09 november 2012

Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyyys

Ja visst är det väl så för i skrivandets stund har klockan slagit över och det är fredag Ler Har suttit och sytt lite smått o gott under större delen av kvällen…passar på när familjen gått o lagt sig att sy och spela Peter Jöback…gisses vad bra det går att sy när han håller en sällskap!!! Blinkar

Tänkte att jag måste ta och visa några bilder av mitt fynd nr 2…eftersom jag ser hur många som kikar in här trots avsaknad av små avtryck från er Blinkar men men Detta blev mitt andra fynd förra helgen iallafall…en skönhet som kommit upp till mig ifrån Huvudstaden…men nu har den hittat hem!!!
01-03 November 011
01-03 November 012
01-03 November 013
01-03 November 014
01-03 November 015
01-03 November 016
01-03 November 017
Sov så gott /Kram

2 kommentarer:

  1. Denna lampa var ju helt underbar !!Skulle gärna velat ha en själv...
    MCH Maria J

    SvaraRadera

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)