27 december 2012

Bassestiftelsen

När jag var på Kajsa Kavats julmarknad så köpte både jag och dottern vackra smycken av några ungdomar…men i lilla smyckespåsen låg en liten lapp om att dessa smycken såldes av 5 tjejer i förmån för Bassestiftelsen. Nyfiken som jag är var jag tvungen att googla på detta och får då veta att Bassestiftelsen är en Stiftelse startat i en liten 5-åring pojken minne <3 Blir så varm när man ser vad människor är beredd att göra för andra…Kika in och läs lite på deras sida…nästa gång jag springer på försäljning till förmån för denna stiftelse kommer jag garanterat köpa fler smycken!!!
19-21 December 2012 029
19-21 December 2012 033
19-21 December 2012 035
Bara titta vad fina dom är <3
Välgörenhet och att värna om varandra borde fler göra.
Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Va kul att du vill lämna ett litet avtryck :)